15 Eylül 2016 Perşembe

Mühendislik Çizimi-Görünüş Çıkarma-V

  Bu bölümde ''Teknik Resim'' kitabının 142 ve 143. sayfalarında bulunan egzersizlerin birkaç tanesinin cevabı ve ilgili şekillerin üç boyutlu çizimleri mevcuttur.

   Daha fazla çizim yapmak isterdim ancak 3ds max ile ölçülü çizim yapmak bir işkence olduğundan bu kadar çizebildim. SolidWorks bu tür çizimler için daha uygun bir program.




   Tespit ettiğiniz bir hata varsa lütfen bildiriniz.


Sayfa 142/1.Şekil




Sayfa 142/7.Şekil


Sayfa 143/3


Sayfa 143/5

Silindirik yüzeylerde bazı gereksiz çizgiler mevcut. Bu çizgileri program oluşturuyor ve silemiyorum. Kafanızı karıştırmasınlar. 


2 yorum:

  1. merhabalar,bende selçuk makine 1.sınıf öğrencisiyim,en kötü dersim teknik çizim ve sayfanızı buldugum için çok mutluyum,örnekler ve çözümleri çok öğretici,daha fazla bu tarz örnekler bulabilir miyim acaba? varmı böyle ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Öncelikle yararlı olmasına sevindim. Sınav haftasında olmam sebebiyle bir süredir sayfa ile ilgilenemiyordum. Ancak yeni şekiller eklemeye kısa bir süre içerisinde başlayacağım.

      İnternet geniş bir dünya. Elbette ki faydalı başka sayfalarda bulabilirsiniz. Benim önerebileceğim özel bir sayfa yok ne yazık ki.

      İyi çalışmalar!

      Sil